onsdag 30 april 2008


Gillar kaktusar. Själv är jag en bullig kind-of tjej men kaktusar är balla eller hur? De är exotiska om inte annat. Inget man hittar på Sveavägen.
Har tittat på Let´s dance. Tina vann. Med rätta. Jag fick gåshud när jag såg deras showdans igen. Gillar Tina. Måste säga det till henne. Skulle vilja fotografera henne. Vet vad jag skulle göra. Få henne allvarlig. Även om jag gillar henne glad.
Jag är helt trött.
Har promenerat två timmar i dag. Det märks. Ska försöka göra om bedriften imorgon. Så tänker jag inte leva. Just nu lever jag Ionas boot camp. Kick in. Kick out. Tvättar. Hur mycket svart som helst. Kommer ihåg när mamma sa att man inte skulle bära svart i onödan och inte vitt om vintern.
Andra tider nu.
Funderar på clowner.
Fortfarande äckliga.
Utställningar är på G. Ser verkligen framemot det.
Undrar varför datorn är trög men jag matar in mer och mer info det är väl klart han får frispel emellanåt!
Å, jag önskar att jag var tjugosju. Ser förjävlig ut. Min ögonvita är gul. Är inte det nåt som kickar in när man är åttio eller nåt?
Det kanske är det jag är.
Vet ni - de senaste två åren har jag åldrats som om tio år hade passerat. Är det sorg?


Inga kommentarer: