onsdag 16 april 2008

Det finns absolut nackdelar med att blogga. Träffade en god vän i helgen. Hon frågade inte så mycket men efter ett tag gick det upp ett liljeholmens - varför skulle hon när allt hon behöver veta står skrivet på nätet? Eva N har ju varnat mig långt tidigare.
Det finns nackdelar med det mesta och en mängd fördelar.
Det här kan jag leva med men jag måste påminna mig själv ändå!
Som sagt - har hämtat ut kameran. Med den följde batterier (till blixten) samt en "bälte" (att ha fastspänt på armen) så man kan simma och vara fotoberedd. På den står "don't swim just shoot".
Sånt gillar jag.
Kamerainköp ska kännas som värsta julafton. All the time. Vilket det gör. Finns inget vackrare är kameror. En kamera lockar om stordåd. Men du är Gud.
Fick en "revelation" igår. Vet vad jag ska plåta men kan inget säga om du/ni tänker läsa "Mörker, tag min hand" av Dennis Delane. För i slutet av historien får jag en aha-upplevelse. En bild jag har burit i flera år flyter upp till ytan. Vill du att jag ska förstöra din läsupplevelse? Nä.
Fantastisk bok. Just read it.

Inga kommentarer: