måndag 28 april 2008

Nog fan kunde man ge sig den på att min remiss var ute och valsade. Nähä S:t Görans har inte fått nån och åhå, vi har skickat, säger kvartersakuten på Johannes. Så sex veckors tröstlös väntan på INGENTING! Tillbaka till ruta ett. Jävla amatörer! Om de inte ens kan sköta vanligt enkelt pappersarbete...
Nåväl. Det här händer ju. Men märkligt nog verkade det som att läkaren visste vad som var på gång för hon sa om du inte hör av dem... så ring!
Hm.
Drömde om pappa i natt. Han kom tillbaka i full vigör. Jag sa: å vad tre vligt det här är! Allt var nämligensom vanligt, hus, mamma etc. Till mamma vände jag mig och sa: det här kan väl du också göra när du är död, komma tillbaka.
Men det var bara en enkel dröm.
Såg "10 000 BC". Ingen höjdare. Varför kan man inte ens vara i närheten av riktig historia när man ändå håller på och scenografin om inte annat är helt OK? Taffliga skådisar, hemska styltiga repliker, pyramider(!) och dinosaurierliknande jättefåglar i attack!
Behållningen: mammutjakten. Den sekvensen såg verkligen realistisk ut.
Nu ska jag lugna ned mig och betala räkningarna!
Cheers!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Dagens Musiktips:
http://www.youtube.com/watch?v=Z92DGLO1Q2c

/A

Anonym sa...

Men verkligen! Helt annorlunda låt! Skitbra!
/Iona