lördag 26 april 2008

Lanzarote del 2

Helena Och Tobias är verkligen superproffs! Jag ska så fort jag har tid sätta mig ned och titta på Let´s dance igen för att först nu kan jag riktigt uppskatta deltagarnas dansutveckling och H & T:s undervisning. Nu har jag sett på nära hål hur undervisningen går till, hur grundstegen ser ut etc. Ska klistra mig vid Youtube. Faktiskt.
Gruppen som var där var superrtevliga och det rådde en god stämning hela tiden. På kvällen, efter middagen och uppvisningen, hängde vi kvar i baren. En del dansade och andra satt och eftersnackade.
H & T bodde grannar med oss så vi satt sedan ute på altanen och pratade tills klockan var två på natten.
Hemresor ärsom hemresor brukar vara - försenat. Charter får stå över om luftutrymme över Europa behövs. Reguljärt går före. Om det var orsaken vet jag inte. Spelar mindre roll.
Men barn - alla dessa skrikande bran. Jag drog fram öronproppar och började med bok nr två - Dennis Lehane igen. Varför ändra ett vinnande koncept? Den här verkar vara något annorlunda. Jag tror jag håller med syrran men jag har inte kommit så långt ännu.
Rikard levererade Rödluvan sent igår och hon var förvirrat sur på mig. inte förrän imorse visade hon sitt riktigt jag.
Man blir straffad hur man än gör.

Inga kommentarer: