onsdag 16 april 2008

Jag har varit en dag snett. Trott att det ha varit onsdag när det var tisdag och sen har det bara fortsatt. En dag till godo.
Vad gör man få? Försover sig big time och vaknar kvart elva! Jag kan ju säga att jag hade kunnat sova betydligt längre. Det tar på krafterna att stiga upp tjugo över fem. Och snart är det dags igen. Snart ska jag till La-la-lanzarote.
Jag har precis hämtat ut min froggeye-kamera och reflexskärmen. Hehe! Men först kaffe.
Annars har jag petat med min hemsida. Allt som rör hemsidor tar fruktansvärt mycket tid i anspråk. Man måste vara koncentrerad och strukturerad annars går det åt pipsvängen.
Jag har alltså fixat ett domännamn http://www.ingerbladh.se/ men är inte riktigt klar med korrigeringarna men gå gärna in och kolla. Paris-bilderna är inte inlagda. Går under kategorin "Mea culpa". Återkommer! Gud har glömt att öppna mailen - vilken katastrof!

Inga kommentarer: