måndag 23 november 2009

23 nov Uppgradering förgyller vardagen

Polarn Pär, det vill säga kompis M som skördar framgångar med bloggen han driver med M2 (som jag berättade om) fortsätter att få favörer varhelst han drar fram. Uppgraderingarna står som spön i backen. Och han kan ha en poäng - vill inte vara en partypooper - men man kanske erbjuder uppgraderingar när det finns plats och när man vill knyta an en kund som med rätt service kommer tillbaka.
Jag kan ge mig klån på att jag inte skulle få några uppgraderingar. För det behöver jag byta ut hela looken och sluta med min hippieromantik.
Jag väljer det senare.
Grattis, M! The pen is mightier than the sword.

2 kommentarer:

Anonym sa...

http://www.dn.se/nyheter/varlden/katter-mastare-pa-att-manipulera-1.999259
Det här har du ju alltid påpekat! *

Anonym sa...

De har olika nivåer på manipulationen. Ibland är det uppenbart, andra gånger inte alls. De är målmedvetna i sin nonchalans. Det är ett som är säkert.