fredag 13 november 2009

13 nov Bojkotta om du kan

Ett företag som jag vill bojkotta är Finnair. Läste i tidningen att man kan byta sina bonuspoäng mot plastikoperationer! Det är sanslöst, tycker jag. Är det verkligen nåt som ett seriöst företag skall ägna sig åt?
Men man måste flyga som en idiot för att komma upp i den mängden pengar. Det krävs nämligen 402 resor i ekonomiklass mellan till exempel Helsingfors och Hong kong, för ett par nya bröst eller nåt. Dessutom, särskilt miljövänligt är det inte heller.
Mer bojkott: jag väntar bara på att nån jeppe skall ringa och mana mig att ha TV1000. Då jävlar ska jag säga att jag vill inte ha kanaler som sänder porr. Igår råkade jag trycka fel, skulle trycka 55 (Star!-filmkanalen) men tryckte 88 och hamnade på en TV1000-variant och den bilden som dök upp hade jag klarat mig utan!
Varför har jag TV1000 nu då? Ett erbjudande när jag skaffade mig boxer.

Inga kommentarer: