fredag 20 november 2009

20 nov Nu är kameran min!

OK. Kameran ligger på laddning. Spännande. Känns som en riktig kamera och ingen silverspace-variant som andra kompaktisar. Dessutom har den en riktig sökare. Visserligen inte lika maffig som min arbetskamera men ändå.
Viktigt för mig.
Bitchade lite om kostnaden. Om jag skulle dricka 4,5 stycken latte per vecka under ett års tid, så motsvarar det mitt inköp.
Och det är ju inte helt otänkbart.
Det har varit stunder då jag fikade med kompisar i den utsträckningen.
Slut med det.

Idag har jag även shoppat till Rödluvan. Ny, fräsch låda i samma färger som Ullareds-loggon. Hon har fått ett grönt halsband, en myntamus, kattmyntagodisar och tre burkar med läckerheter.
Tacksam katt.
Försökte titta på "Förkväll" men intervju-tekniken är under all kritik.
Imorgon har jag träff med Giles & Florian eller Erik och Martin, beror på hur man ser det. För mig är de Krook & Florre.
En del kallar mig för Jonna.
Vissa ränder bleknar aldrig.
Middag idag: hemmagjord köttfärspizza (inget vanligt bröd!) med isberg- och paprikasallad med riven parmesanost.
Redan uppäten.

Inga kommentarer: