fredag 20 november 2009

20 nov Ta-dah!

Idag gymar vi imorgon istället. Det är logik.
Gjorde Skaldemans ostbröd igår. Dubbelsats. Passade på att använda "brödet" till pizzabotten, och gjorde kryddig köttfärspizza. Första försöket.
Apgott.
Mitt i allt fick jag ett sms: Har det hänt nåt?
Hjälp, för första gången hade jag glömt bort att det var min arbetsdag. Slängde mig ut men hann stänga av ugnen. Pizzorna var klara.
Med detta bröd kan man göra lasange, paj, pizza, varma mackor etc. Eftersom jag är urless min egen matlagning hade jag tänkte att hotta upp det hela. Börjar här.
Idag ska jag promenera bort till Scandinavianphoto och klämma lite på en kamera som jag så gärna vill ha. Den är för dyr egentligen men jag har velat ha den ett helt år och jag tycker att jag har ett behov av den. Det ska bli min semester- (när jag nu har en sån nästa gång) och vardagskamera.
tar aldrig med mig min arbetskamera ut för flanering.
Det säger sig självt, eller hur?
Fortsätter bort till Crimson och hämtar rullar jag har haft på framkallning sedan länsman var präst.
Har jag tappat minnet fullkomligen?
Vem är ni?
Och var.

Inga kommentarer: