onsdag 25 november 2009

25 nov Kalsongläge

Plåtade grannen i korridoren idag. En lovad katalogbild som nu äntligen skulle bli av. Sekundära vinster när de nu har tömt stället på möbler. Helt plötsligt har jag en ateljé till mitt förfogande.
Är det så att med varje nederlag ligger en framgång dold. Och tvärtom? Ska man behöva oroa sig när lyckan ler?
Jag och Kräket krälade runt bland alla kuddar igår. De är fler nu. Och varje dag måste alla på sin speciella plats.
Tysk ordning.
Klickar runt med Lilla Kanonen för att lära mig. Uppskattade Nikon idag när vi skulle fotografera. Den är ju mer exakt med alla sina rattar.
Det märks att min katt bor med en fotograf, hon är så van att posera.
Skulle ha träffat Linnea idag. Men ville så gärna kalsonga mig i stället. Såna tider nu. Så visade det sig att vi hade missförstått varandra om träffen. Hon kunde inte idag. Jippi, vad glad man blir! Små saker som kan få en på bättre humör.
Idag är det visst lön.
Hm...

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hahahaha! Susanna sjunger i Stockholms singers! Det du! Våra vägar möts ständigt:) Det är en otroligt duktig kör! Typ bäst! Kram*

Anonym sa...

Hahahaha! Vilket sammanträffande. jadå kanske man borde gå!