måndag 9 november 2009

9 nov Instruktör, kaffe och Helvetets kök

Nya instruktioner från tillfällig personlig tränare. Det är ett mindre kaos bland mina träningskort och tysken i mig får lätt panik. Måste sätta mig ned och sammanställa.

Själv firar jag 20 års jubileum. Flyttade till Stockholm för så många år sedan. Möblerad lägenhet i Svedmyra. Efter det har jag bott i Bagarmossen, Sundbyberg och inne i stan.
Kommer jag någonsin att flytta igen? Till hemmet, kanske.

La mig på sängen med jordens huvudvärk. Somnade med TV:n på. Det enda jag hörde genom slumrandet var hur Gordon Ramsay (heter han så?) svor och skrek i "Hell´s kitchen".
Allvarligt talat - vad är det där för skitprogram egentligen? För det första borde karln få terapihjälp och för det andra: ska vi verkligen ha såna här program?

Inga kommentarer: