onsdag 7 januari 2009

Vilken dag! Jag har fullkomligen plöjt igenom 81 bilder. Är inte klar... Not very funny. Men jag måste ta en paus.
Åkte ut till IKEA idag för att komplettera raminköpen. Jag var där tidigt, kände mig förkyldhängig men inte febrig. IKEA kändes liksom lite efter kriget. Det var ödsligt och flera hyllor gapade tomma. Jag fick en obehaglig känsla i kroppen... Nog fan var ramarna slut! Baskern började klia i pannan på mig och irritationssvetten började rinna. Va fan gör jag nu??? Det här stjälper mina planer. Är stjälpt sedan långt tidigare. Jo jag vet - ute i sista sekund men det finns adekvata anledningar. Nu är ramarna slut men fler ska visst komma in i morgon torsdag. Tror de på IKEA i alla fall.
Enligt mitt tajta schema skulle jag montera bilder i dag/ikväll. Nu måste jag hinna med det i morgon - OM nu ramarna har kommit. Plus de här tråkiga bilderna som aldrig tar slut...
Tänkte ut en plan B på stående fot. Inget bra alternativ men hela det här projektet är bara inklämt. Kanske är det så att många andra skulle ha hoppat av projektet tidigare men jag tillhör tyvärr den där lojala sorten som i sin lojalitet lägger tjuvbent för mig själv.
Grrr!
Men tro´t eller ej - jag har blivit bättre. De kanske inte märks men det sker förändringar om än med tomtesteg. Eller ännu värre: mössfötter.
Nu är pausen slut.

Inga kommentarer: