torsdag 8 januari 2009

OK. IKEA är att lita på. Ramarna fanns tillhanda. Vaknade klockan tre i natt och kunde inte sova. Ont i halsen. Fick nästan paniiiiiiik. Men nu har jag fixat fiffiga tabletter från Apoteket. De verkar vara till nytta.
Och jag är klar med bilderna. In i det sista. Inte riktigt. Nu kan jag koncentrera mig på Skistar så jag blir klar nån gång!

Och nu nåt annat: Ett är säkert - jag ska inte se Let´s dance. Är inte alls intresserad fast jag borde efter min resa i våras. Det är nåt med själva programmet jag inte tål. Eller så är det dans som inte är kul att titta på. Eller? Jag vet inte. Men utöver det: jag tänker inte se ett program där äckliga Blondinbella är med. Varför denna hype över människan? Löwengrip, det ligger nåt i namnet. Hon är visst intresserad av politik. Vi lär inte dela åsikter, om man säger så.
Jag är bara ytterst känslig mot hype i stora hela. Det är nåt överenskommet över det. Som hemliga klubben har bestämt. och eftersom jag aldrig är med i hemliga klubbar så måste det vara fel!

Hur mycket jag än försöker hålla efter i min lilla lägenhet, blir det stökigt om en enda liten ikea-påse ligger på fel plats.
Ge mig en trea - nu!

Nu måste jag koka ägg och ta med mig på kvällspasset. På tal om ägg: när man är sjuk - man är varken sugen på att laga mat eller att äta. Och när man äter märker man att man är hungrig men inget smakar. Det är då man vill äta en smörgås eller lite glass. Det är så lätthanterligt.
Tur att man för det mesta är frisk.

Inga kommentarer: