söndag 4 januari 2009

Ovan ser ni ett exempel på polaroid transfer dock inte min. Har inte skannat någon ännu. Kommer senare. Den här konstnären heter Holly F Dupré.

Precis när värken verkar ha lagt sig och magen är OK - as good as it gets - kommer förkylningen. Jag som har skrytit att jag aldrig är sjuk! Imorgon: apotek och näsdroppar. Om det inte vore så kallt ute (tror jag verkligen att det blir mildare imorgon) så skulle jag ge mig av till Klarabergsviadukten och den jouröppna redan nu. Borde kanske... har pyttelite kvar.
Det här var ju verkligen intressant, eller hur?
Mina transfers är färdigskurna och ska monteras. En passpartout är skadad och det är INTE mitt fel. Ibland duger inte IKEA. Det handlar alltid om pengar. Och enkelhet. IKEA är enkelt. I vilket fall måste jag ju ut dit för jag behöver köpa några ramar till.

Inga kommentarer: