fredag 16 januari 2009

Om semesterns innehåll håller hög kvalitet beror på vilka behov och önskemål du har för tillfället. "All inklusive" kan betyda vadsomhelst. Några jag känner fick fullpoängare vid senaste semesterveckan. Allt ingick: mat, drinkar, vin, sprit, hamburgare vid poolen. Till och med pic nic-korg på utflykter! En sån vecka skulle jag vilja ha. Man får känna sig lyxad. Eller komma hem från semestern och upptäcka att man har vunnit 110 miljoner. Inte samma gäng... tyvärr kan jag säga, för då hade jag fått en slant. Så mycket vet jag.
Jag vet också en annan sak. Idag tog jag ned mina tavlor. Tre timmar på fik med Aina och vi hade löst relationsproblem, om man har några. De allmänna, som vi alla har. Ett är då solklart: jag frös inte denna gång och håll i hatten - laxbageln var fantastiskt god. Ja, jag åt BRÖD. Jag har planerat det här: just lax-bagel.

Inga kommentarer: