tisdag 13 januari 2009

Björn & Glans suger fett!

Såg delar av Guldbaggegalan. Nån mellanakt bestod av Johan Glans och Björn Gustafsson, sjungades ABBA-medley. Okeeeeej. Det var inte bra. Mest kändes det som killarna i nian och Luciafest, typ. Det här ska föreställa RiksTV och med "gräddan" av skådisar och annat filmfolk i publiken. Så jävla dåligt!
Jag vred mig i sängen.
Det enda jag kunde fokusera på var att Björn G tydligen har använt sin time out-tid till att bygga på gym. Den tanige killen är borta och på scen stod en grabb som hm... kommer att locka bögar, skulle jag gissa.
Vilket inte spelar någon som helst roll.
Det som irriterar mig är hypen runt killen. Och det som förvirrar mig är att jag verkligen inte förstår nånting.
Jag kommer tydligen från en annan galax eller så är jag allergisk mot den här typen av kollektiv.

Inga kommentarer: