torsdag 15 januari 2009

Less is more men jag kan inte låta bli att publicera en till bild, en variant.
Återigen Titiyos "Awakening"... vilken låt! Referenser till filmerna "The village" och "Pans labyrint". Jag tror jag har lyssnat på skivan typ tolv gånger.
Har färgat håret nu på morgonen. Stod inte ut att se mitt färglösa hår. Som ruttnande löv i en stadspark.
Se "Benjamin Buttons fantastiska liv", något för lång men med ett oerhört vackert slut. Och innehåll.
Varning för "Righteous kill". de Niro och Pacino är ett par trötta skådisar nu. De har varit pinsamt dåliga i några år men det här var deras personsämsta. Filmen är så genomruttet dålig - kanske jag har skrivit det innan? Skitsamma. Varning! Se den inte!
Guy Richie, mr x-Madonna har några rullar på sitt CV. Särskilt lyckad regissör eller berättare är han inte. Själv tycker jag genren komiska gangsterrullar luktar typ tidigt 2000-tal. Gå vidare - om du kan. Började titta på "Rockenrolla", och tja, lite underhållande är den. Det som är tydligt är hur fantastiskt bra skådespelaren Tom Wilkinson är. I samma klass som Ray Winstone.
Tog paus och började städa istället.
Gud så skönt att få komma ikapp -ork, socialt liv, sömn, motion etc.
Jag njuter!

Inga kommentarer: