tisdag 13 januari 2009

Drömde att en kompis sa att jag såg lobotomerad ut.
Hon kanske har rätt.
Har rent allmänt lite svårt att sova. Vet inte om det beror på att jag har vänt på dygnet, förskjutit det lite eller om jag grubblar över nåt. Kombi. Jag grubblar alltid över nåt.
Knapprade på bacon och tittade på Dr Oz hos Oprah nu på morgonen. En kvinna hade en 63-kilos tumör i magen utan att hennes doktor hade märkt något! Man pratade om att "get a second opinion".
När det gäller att välja en plattTV, internetabonnemang eller hus, då shoppar vi runt, läser statistik, kollar variablar, användarrecensioner på pricerunner och så vidare. Men när det gäller vår hälsa, tror vi att alla doktorer är lika duktiga, så den första jeppens ord (Widäng) får hänga kvar. Vi kräver en Dr House på varje vårdcentral!
En "ledig" dag - wow liksom! Vad av alla idéer och hushållsuppgifter ska man ta itu med? Jag tänker tanka mp3-spelaren med annan musik och gå på motionsrunda.
Tänk.

Inga kommentarer: