torsdag 20 september 2007

Jag super på jobbet

Tjoho! Det är inte alla som kan dricka alkohol på jobbet utan att bryta nån regel. Båda min jobb ger sådana möjligheter. Nu precis har jag stigit in genom dörren efter att ha fotograferat drinkar i en bar (Inferno på Drottninggatan)- drinkar som jag dessutom fick provsmaka. Sex stycken! Nåja jag drack inte upp alla trots att jag ville. Om drinkar smakar så där kan man bli alkis snabbt. Och pluffsigare. OM det är möjligt.
Var på yogan idag och det gick väl so-so. Kunde inte låta bli att vid en kompliserad övning spana in alla duktiga människor. Slog bort tanken direkt.
Jag är duktig för jag är där och försöker.

Läste en artikel om hur man gör sin blogg mer attraktiv och hur man uppmanar folk till kommentarer. Ibland tror jag att jag pratar för döva öron fast jag vet att så inte är fallet. En del av mina kompisar är för odatiga och för gamla för sånt här - tror dom. Va fan!
Jag tror inte de har förstått. Somliga av dem har ingen dator på jobbet eller har en chef som hoovar runt deras bord. Det kan jag förstå.

Imorgon då jävlar åker dräkten av!

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag läser VARJE dag! Klart intressantare än både Camilla Läckberg och Liza Marklund tillsammans, i kubik. Kram på dig!!