torsdag 29 april 2010

29 april Färgglada kuddar!

Mitt i gympan kommer jag på mig själv att skissa på köplistan när jag åker till Ullared. Galet, va?

I dag har jag från vinden hämtat ned sängens vårkollektion: vitt, turkost, rosa och ljusgrönt. Nu ser det ut som en smällkaramell. Det vinröda & plommonfärgade packas därmed undan. Lagom till Halloween är det dags igen.

På torsdag åker kompis iväg till Bali på en tre veckors bröllopsresa... Själv ska jag till Göteborg.

Idag har jag via telefon svarat på en mängd intressanta frågeställningar angående ålder & åldrande. De ringde från ett undersökningsföretag.
Trevligt samtal.
"Det märks att du har åsikter", sa mannen. "Får vi ringa igen?"
När jag diskade slog det mig vad jag egentligen skulle vilja svara på: Ring om kungahuset! Ring om bröllopet! Då ska ni få one liners att suga på.

Nu ska jag dricka mitt kaffe - som vanligt - och gå igenom Michas förslag till Bohuslän (stackars grabb - han får en förvirrande respons från mig) sen ska jag titta på Youtube-klipp. Denna gång ljussättning av hår. Lite förberedelse för nästa veckas fotouppdrag.

Inga kommentarer: