söndag 11 april 2010

11 april Daily news

Idag har jag plågat Caroline med CV-snack, typ hela dagen. Vi satt i solen, drack latte och undrade varför det är som det är.

Jag & Rödluvan har varit på utflykt till Hölö. Mellan Rödis & Sune gick det bra när de två var ute men inne i huset blev det liksom lite mer skarpt läge. Rödluvan trippade iväg, Sune efter. Men han var snäll. Sune skickade extra snälla ansiktsuttryck så att Rödluvan skulle coola ned sig. Det gick ganska bra med andra ord.

Jag har bilder i kameran men just nu är jag så trött, efter att ha renskrivit lite funderingar runt söka jobb & CV-skiten. Kommer jag att kunna sova?

Annat som snurrar i mitt huvud är väskor som jag måste köpa: ny kattväska, ny kameraväska och en väska till mina studioblixtar och stativ. Tills nu har jag använt en resväska men jag tycker det är lite ostigt.
Jag ser tusenlapparna fladdra iväg...

Vad tror ni om en tur till Utö i sommar? Det måste man väl ha råd med?

Till veckan förbereder jag jordens viktigaste möte. Jag ska träffa en AD med makt. Har träffat honom en gång tidigare, börjar bli sex år sedan. Då gick det minsann bra. Det resulterade i ett fotomöte med självaste Martin Stenmarck.
Sen har det runnit en hel del vatten och Martin har klippt sig.
Kan jag charma en gång till?
Nu=säng.
Mellan alla samtal i morgon klämmer jag in ett danspass med Show-Cary. Jag ställer mig åt sidan och hoppas på att vara diskret.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Apropos Utö (som är trevligt) - kan rekommendera även Gålö och Landsort (eller Torö som ön egentligen heter, Landsort är själva fyren).

Cheers, Aina

Anonym sa...

Åh tack! Ska kolla med Carro.