måndag 19 april 2010

19 april Blytunga fötter

Inspirerad av Top model, testade jag att sota ögonen. Det såg för jävligt ut, rent ut sagt! Svårt att avgöra om det är min brist som sminkös eller om jag helt enkelt inte passar i den typen av sminkning. Jag såg gammal, trött och elak ut. Vem vill se ut så?
Tvättade av mig skiten och fortsatte att titta.

Drömde att jag sprang omkring i en borg medan mongoler försökte invadera.

Har precis lagat TVÅ ointressanta matlådor. Så långt är mitt arbetspass idag. Trodde ni att jag inte arbetar? Det trodde nämligen jag.

Hamburg-strandade kompisar fick ståplats hem till Sverige igår.
Den här krisen är svår att greppa.
Man borde ha blivit taxichaufför.

Visst är det svårt att välja jacka som skall passa en solig, varm dag och kylig kväll/natt. Omöjlig ekvation.

Ser fram emot Show-Carys danspass. Måste köpa nya skor som är anpassade till snurr på golvet. Mina gympaskor suger fast fötterna att jag känner mig som Frankenstein när jag ska röra mig.
Nog för att jag är tung, jag behöver ju inte överdriva det.

Inga kommentarer: