tisdag 20 april 2010

20 april This is my life, my friend

Nu är jag genom Youtube, klar med Tom model säsong 13. Varje gång jag tittar hoppas jag att få se lite mer foto-matnyttigt men blir besviken varje gång. Klippen är så jävla snabba och tajta!
Jag vill veta mer om fototeknik, ljussättning etc.
Man har realitysåpor om matlagning, modell, sömnad, design och bygga hus i Italien. Foto då?

Syrran tipsade om ett litet extra fotobaserat jobb igår. Kunde inte verkställa ansökningen just då på grund av jobb.
Idag har de tagit bort annonsen från arbetsförmedlingen.
Så hård är min bransch!

Tidigt i morse ringde en väninna. Hon är på väg mot Stockholm men har hamnat lite i kläm på grund av isländsk aska. Hon säger som hon ofta gör "Du är så klok".
Om inget annat trevligt händer i ens liv, är det fint att någon tycker att man är klok.
Eller hur?

Känner du dig trött, glåmig och ful? Satsa på frisören. Det är där du ska lägga dina slantar.
Det och en vettig mascara. Resten är en bit tårta.

Imorgon lunchar jag med en kompis, kollega, ad och eventuell arbetsgivare.
Jag ska vara mig själv.
Nåt annat är tyvärr omöjligt!

Inga kommentarer: