tisdag 27 april 2010

27 april Smått & Gott

Swedbank har bjudit in mig på företagarträff med Laila Bagge den 10 maj. What's the catch?

Världens godaste avokado finns på ICA, på Sveavägen, mitt emot Hard rock. Hett tips från gympa-vän. Nu går jag dit enbart för för avokadon. 4 för 25 kr. What's the catch?

Håller på att rådda med mitt arbetsschema. Om allt går som planerat blir det Ullared runt födelsedagen. Vågar man hoppas...
Väntar på sms-svar. Tick-tock.

Senaste avsnittet av Glee ägnas åt Madonna. Superduper bra covers. Varför? Häftigare sångarrangemang. Och jag säger bara Sue Sylvesters repliker. I vassaste laget. Ska googla fram ett juicy exempel.

Åsså svar på bytet. Ingen kan byta hela helgen men fredagen går bra. Ska kolla ett extra varv. Vilket pussel det här är.

Danska snacks som går bra utifrån LCHF-perspektiv finns att köpa på Citygross i Länna och Kungens Kurva. Har ringt och kollat. Heter Flaeskesvaer. 0-1 g kolhydrater/100 g. Vi jublar!

2 kommentarer:

Josse sa...

Fläsksvålar finns även hos många Ica och Coop. Och på Netto finns det med BBQ-smak. Lycka!

Anonym sa...

Åh, tack för info. Netto finns tyvärr inte i Stockholm längre. Men det gör Cooip och ICA. I will check it out!
/Inger