fredag 23 april 2010

23 april Slumberparty och efterspel

Igår hade jag slumberparty. Någon sover över, gärna fler men igår var det bara en person. Man pratar, skrattar, dricker och äter nåt gott. Och man GÖR nåt. Efter en repa på stan (detta började tidigt på dagen) landade i varsin hörna av lägenheten. Sen började jag rigga för fotografering. Och senare testade Misse en annorlunda sminkning på mig. Man kan väl säga att jag fick stiga ut ur lådan när det gäller det biten.
Talking Heads, Terence Trent D'arby och Sidney Youngblood strömmade ur högtalarna.
Idag har jag dansat med gympaskor som suger fast fötterna i gilvet. Måste åtgärdas. Återkommer sedan med frilansargnäll.
Kan bara säga en sak: Det är superkris i frilansarleden! Fotografer ringer till redaktioner i mängder. Voine, voine.

Inga kommentarer: