måndag 12 april 2010

12 april Vem är Paul Anka?

Kan inte låta bli att titta på Anna Anka söker assistent.
Hon delar upp dem i tre grupper och de ska söka spons - det vill säga ringa runt och tigga exklusiva prylar.
Anka är inte nöjd med nån grupp verkar det som: skruvdragare och energidrycker är inte riktigt det hon vill ha. Så hon väljer ut gruppledaren i varje grupp och bland dessa tre avskedar du sedan en person.
Ok, jag fattar man säger upp chefen om det går dåligt för ett företag. Men va fan - ingen var ju chef, det var ju ett grupparbete. Vilka signaler sänder man ut? Jo, ta inte på dig ansvar - då ryker du!
För övrigt kan jag säga att det är ett skitprogram utifrån produktion. En karbonkopia på Top model. Har man inget annat att komma med?
Det som är intressant dock är själva idén om spons. Att dessa rika självupptagna individer ska ha och ha en massa saker de egentligen har råd att köpa själva. Nån måtta får det väl vara!
Mest kul tyckte jag att det var, när en kille ringde runt i LA i jakt på spons och en del hade ingen aningen om vem Anna Anka var. Inte heller "wife of the famous singer Paul Anka" fick poletten att trilla ned.
Jag njööööööööt i min säng!

Inga kommentarer: