söndag 25 april 2010

25 april Nazi-zombies i Norge är arga

Var på fest igår. Tjugoåringen fick färgglada saker.
På festen fanns som vanligt ett stort gäng trevliga människor. God mat, gott vin och hela kvällen verkade vi lyssna på Michael Jackson. Han har gjort riktigt bra låtar. Och riktigt dåliga också. Personligen har jag svårt för hans röst. Särskilt under den senare perioden.
Anyways.
Mot slutet slängde sig jag & syrran över värdparets filmhylla modell större. När jag sedan kom hem kröp jag ned med katten och började titta på "Flawless". En smart diamantstöld på 50-60-talet utfört av ett osannolikt par. Jag gillade den.
En annan film i högen som jag ser fram emot är den norska splatterfilmen "Död snö". Nazi-zombies som vaknar upp i norsk fjällvärld och är förbannade!
Det måste man ju bara se!

Inga kommentarer: