måndag 26 april 2010

26 april Pong - en god asiat

Här kommer ett supertips på en mycket bra buffé-restaurang inne i city. Pong heter stället och ligger på Drottninggatan, norr om Kungsgatan i närheten av Centralbadet.
Jag har varit på olika ställen, de flesta rena rama hak, särskilt vid lunchtid. Men det här var nåt helt annat. Kostar bara 90 kr som lunchbuffé.

I dag har jag varit med Misse på stan. Jag är nu helt slut. Det har varit intensiva dagar sedan i torsdags. Och nu väntar massor med arbete. Torsdagskväll är min enda lediga dag denna vecka. Då ska jag gympa och sen ska jag bara softa, titta på lånade filmer alldeles själv. En norsk splatterfilm, kanske?

Nej, på torsdag ska jag sätta mig in i lite tekniska svårigheter. Till exempel varför min skrivare lever rövare och hur det fungerar att komprimera film.

Men nu gnäller katten, det skrapar på min hjärna. Hon vill leka.
Har jag något val?

Inga kommentarer: