torsdag 8 juli 2010

8 juli Lite pressad...

Nu ska jag gnälla lite.
Jag känner mig lite tidspressad.
I min dator ligger mängder av ogjorda bilder: Bohuslän, Evas Anton, Linns Sven och Harads.
Jag hinner inte.
De här mellandagarna har gått åt till att vattna hos alla andra: syrran, Sven och Mona (två grannar) och att jobba. Sen försöker jag leta rätt på andra grannar som kan tänkas hjälpa mig med Rödluvan när jag åker in på sjukhuset, NÄR jag nu gör det.
Ingen verkar stå till buds.
Det är lite svårt att fråga om hjälp när man inte ens själv vet när det exakt behövs.
Jag förstår att jag egentligen är stressad över operationen.
Jag vill inte ligga på sjukhus.
Jag vill inte ha ont.
Jag vill inte känna mig övergiven.
Mitt i sommaren dessutom.
Allt inträffar precis efter Varberg, ja då förskjuts bilderna ytterligare.
Jag som bara ville bada.
Begär jag för mycket?

Inga kommentarer: