fredag 30 juli 2010

30 juli Untitled

Tror ni jag kan möla mig in hos nån kändis och göra ett hemma hos-reportage? I så fall har jag möjlighet till publicering i Se & Hör, enligt en ny kontakt.
Ernst B? di Leva?
Dominika var tydligen redan gjord.
Där slutar mitt kontaktnät och det är inte ens for real.

Jag måste ändå få säga hur tapper jag var igår kväll. Jag gick dit med ett ärrbråck som spökade. Efter promenaden hem, låg jag dubbelvikt över en jättekudde, nästan upp&ner. Efter en kvart släppte det.
Det är betalningen för att få ha roligt.

Och ja, jag är en dåligt fotograf. Tog inte med mig kameran igår på grund av allt regn. Men tydligen ville ingen annan proffsig fotograf göra det heller. Enligt en tidning, ville ingen gå dit med sin 45 000 kr-utrustning.
Det är då man ska ha en billigare, back-up kamera.
Nåt att tänka på.

Inga kommentarer: