måndag 5 juli 2010

5 juli Ja, vad ska man säga...

Halva dagen har gått och jag har inte gjort ett skit. Hälsat på mammas gamla granne och skurat en toalett.
Sicken semester!
Askungen is my name. Måste ändra upplägget. Så här kan inte min semester se ut i framtiden, inte när andra glassar i Spanien eller kikar på Hollywood-skylten.

Radion står på: det är Salem (miss-gillar) Lady gaga (börjar bli less) och nån lalala sommar-plåga som jag inte ens vet namnet på.

Håller med bror: gråväder gör en oförmögen att göra nåt. Här, ja, men i Stockholm är det ingen fara.
Det är så folktomt att jag tror Jesus har varit i farten och hämtat hem alla godtrogna.

Jag ska cykla bort-i-Vittjärv och spana in Lanthandeln. Men inte ens det är kul när man varken äter godis eller glass eller behöver fylla på ägg & bacon-lagren.

Gissa hur många kaffekopppar jag har druckit... en i varje gård.

Det halvsuger med andra ord.

Inga kommentarer: