torsdag 4 september 2008

Tar det aldrig slut?

Ok jag skrattar inte ända in i banken men jag har roligt på mitt jobb. Plåtade för teatern igår. Improvisationsteater från Slovenien. Jättekul minsann och kameran gick några minneskort. Har inte hunnit ta del av bilderna. Mycket skit säkert. Taskiga ljusförhållanden, körde på hög iso för inte störa så mycket.
Sen kom nattgäst nummer två. Ett litet fika var det vi hann med. Hon tassade ut i gryningen i morse. Hörde försynta bagagehjul rulla över golvet. Mörkläggnngsgardinen är inte bra för jobbmoralen.
Resten av dagen har gått till att sy ihop bildpåsen. En utav dem. Skickade iväg provtryck till Carro & Johans bilder.
Själv kunde jag inte bestämma mig med mina: montera själv eller lämna bort?
Jag tog en promenad och kollade priser. Väl värt. Det skiljer markant från ett ställe till ett annat.
Differensen mellan det billigaste alternativet och jag själv är runt 450 kr.
Jag knallade hem och skickade iväg för tryck.
Jag börjar där.
Just nu är jag trött och det värker i armarna.
Jag ska jobba ikväll men nåt helt annat och få lite perspektiv på saker och ting. Försökte reda ut en penningatjorv och tror jag lyckades.

Inga kommentarer: