onsdag 17 september 2008

Bilderna är på väggen!

Ok vi hängde igår. Ok jag hade rätt. Allt sitter på väggarna. Så långt allt väl. När vi skulle sätta upp ljuset gick två spottar sönder. Visst är Claes Olsson bra men ibland när det gäller... fan! Säger jag i gemener.
Jaja.
Ett annat tips för den hugade: se alltid till att när du ska hänga bilder att du har massor med olika typer av hänganordning. Tro aldrig att du vet hur saker ska uppföra sig.
Fast det gick för övrigt smärtfritt.
Typ.
Det blev en sen kväll och hela kroppen värkte. Knallade upp nån gång mitt i natten och tog faktiskt en värktablett. Försov mig. Och nu stressar jag som fan.
By the way - åt en banan igår och det var inte gott! Bye, bye fruit!
Nu har min jobb-externa hårddisk sagt stopp. Totalt fullt. Måste finna tid att rensa. But when? How vet jag men när? Det är så jädrans tråkigt jobb. Och vet ni jag har inte lämnat pyamasen ännu. Klockan är halv två!
Tar paus medan jag kopierar.

Inga kommentarer: