tisdag 9 september 2008

Äntligen kan jag får sätta mig ned. Kroppen är spänd som en fiolsträng, axlar, nacke och högerarm värker. Annars är jag pigg. Har jobbat, hämtat provtryck till mina vänner, varit till teatern - fått nyckel och kollat kontakter, ätit och nu sitter jag här med värk och borde lalla iväg och hämta mina bilder. Ska träffa Johan sedan och jag vill bara VARA. Men snart...
Har slängt ut 349 kr i onödan på kattmat vi inte ville ha. När allt var som stressigast, hann jag inte iväg till Hornstull för att köpa Rödluvans specialmat. Så jag handlade på affären där jag brukar handla kattmat. Jag är väldigt förtjust i killen som jobbar där (not straight) så det blev lite knäppt när vi hamnade i kattmatsdiskussion. Alla försäljare är ju programmerade att kränga sina varor. Precis som dietister tror på den här matmodellen som är så felaktig.
Så jag stod där som ett stressat fån och köpte maten. Fast jag visste. Jag är inte bra på argumentera. Tycker det är lite halvjobbigt.
Nu vill jag bara ge bort maten. För det är Nutro hon ska äta.
Tyvärr är det lightmat också. Hur dum får man vara?

Inga kommentarer: