lördag 13 september 2008

En ledig stund!

Efter det extra morgonpasset drog jag en repa på stan. Ledsnade snabbt. Det är starka färger som gäller igår. Åkte direkt till Klippet på Fridhemsplan. Det var länge sedan jag var där. Köpte protein i form av kött och fisk. Tunga kassar.
Johan har hämtat sina bilder idag och jag har lagat mat resterande eftermiddag - Kofta och Chicken Tikka, varav kycklingen just nu ligger i marinad.
Jag är aptrött, apslut och vet inte var jag ska börja. Ett är då säkert - jag ska inte jobba ikväll, vare sig med egna projekt, utställnin eller nån annans bilder! Jag ska sitta här: googla, titta på "Mördare okänd", dricka lite vin, klappa katt, äta Kofta-köttbullar.
Imorgon ska vi på utflykt - till Hölö. Jag och Rödluvan ska hälsa på Caroline och ulltussen hennes. Vi ska se om mammakänslor uppstår hos Rödluvan. Hon kan väl inte bli rädd för den där söta, lilla skiten?

Inga kommentarer: