onsdag 3 september 2008

Magi, internationella körkort och tom kyl

Snart landar Maria i BA. Medan jag sov flög hon över Atlanten. Häftigt med flyg men det har för länge sedan slutat att vara magiskt.
På tal om magi: se "The Prestige" och "Illusionisten" - två bra filmer.
Dagen är full igen av göromål. Ikväll ska jag till teatern och plåta sen kommer en ny sovgäst. Nej, jag driver inget vandrarhem även om man kan tro det.
Jag ska hämta ut mina nya böcker i ämnet som du kan läsa om på annan bloggplats - http://www.fetthajja.blogspot.com/
Jag firar tio dagar idag.
Och kylen gapar tom efter besök. Måste hinna fylla på idag också.
Så nu - dags att fortsätta med bilder.
Tillslut - internationellt körkort får du precis som Aina och Maria sa, rakt över disk men det kostar en slant 350 kr tror jag det var.
Så nu vet vi det.
Nåt att tänka på när Texas blir realitet.
Men först Varberg och Norge.

Inga kommentarer: