lördag 6 september 2008

I nattens dröm var jag med i Let´s dance fast det var på is fast ändå inte.
Så skulle jag titta på mitt uppträdande, inspelat fast live, fast jag satt vid en TV... Hm, hur nu det går till.
TV4 börjar med ett filma det uppifrån när vi glider ut på isen men sen går det galet. Filmningen alltså. Tekniskt missöde skyller man på. De bilder som visas är överbliven film, bland annat testfilm taget från gatan utanför. Under mitt uppträdande filmas två pelare!
Jag blir ledsen, ingen bryr sig. Fattar direkt att jag kommer att komma sist eftersom ingen ens kan se mitt uppträdande.
Jag funderar på vad det betyder.
Jag får inte den uppskattningen jag borde och förutsättningarna för det är låga.
Jaha.
Nu på förmiddagen har jag varit på teatern och deras mask-workshop. Jag är inte helt hundra på att jag förstod allt. Men jag var där för att fotografera. Annars hade jag frågat.
I ugnen grillas fläskkarré och jag har just ätit en mycket god lunch - gravad lax och ägg med min favorit: majonäs! Äntligen får man äta fet majonäs. Underbart. Förmodligen är den gravade laxen alldeles för söt men DET bjuder jag på.
Nu=kaffe.

Inga kommentarer: