lördag 2 augusti 2008

Väntar på maten. Riset är av sämre kvalitet, tyvärr. Att äta ris av allra högsta kvalitet är en sån ynnest.
Det här smakar inte bra. Inte gammal eller så. Bara riktigt trist. Tur att det är god sallad, vitlökscreme fraiche och kyckling.
Solen har försvunnit igen och mörka moln har rullat in över himmeln. Det goda vädret försvann. Vips.
Jag är jävligt trött helt enkelt.
Hur ska jag orka med Gotland?
Hur ska jag orka leva?
Rödluvan har funnit sig väl tillrätta här. Nu ligger hon och sover på soffan.
Längtar till natten.
Har tappat intresset var Harry Bosch-romanen jag läser. Den har som planat ut. Vill börja på nästa.
Jag har inget att berätta. Mest för att jag inte orkar ta upp tråden.
Tänk att man blev mållös tillslut.
Det går ingen nöd på mig men ett glas rödvin i egen vrå hade just nu varit att föredra.
Det är för att jag är trött.
Vilket tjat.
Åh, snart börjar OS. Vilket tjat det kommer att bli på TV. Tur att jag ska till Gotland.
Men först Malmö.
Har börjat sortera filmsnuttarna så jag slipper dö när jag kommer hem.
Och just nu har jag ingen lust att fotografera längre.

Inga kommentarer: