onsdag 27 augusti 2008

Som ni kanske har märkt har jag tagit bort siffran som anger antalet kommentarer. Jag blir distraherad av nollan som jämt gapar tom, om ni undrar varför. Det skrivet utan martyrskap.

Imorse tassade jag iväg till fotografering som egentligen skulle ha skett igår, fast det gjorde inget egentligen. Det blev nog bättre så. Intressant möte i alla fall. Nu laddar vi upp bilderna.
På morgonTV spelade ett "jazz"-band och det visade sig vara söta Per "Ruskträsk" Johansson som tutade i saxofonen.
Och jag som inte gillar saxonfoner. Längre.
Per J har numera skägg men man känner igen hans ögon. Han är inte längre lika pojkvaskig, han är ju närmare 40 år.
Han har jag sprungit på en gång på Mariatorget. Men det är tre år sedan nu. Ibland ser jag honom på TV. Och en gång live på nåt som Seamaire drog med mig på. Visst, superkvalitet men jättetrist musik. Inte alls min tekopp. Men rock on, baby!

Igår storhandlade jag. Totalt kolhydratfritt kan man säga. Och kylskåpet är smockfullt. Jag återkommer angående detta.
Solen lyser som besatt.
Bilderna laddas upp på ftp-server och kaffet kokar. Ska avrunda här och sammanstråla med Marja och hennes syster.

Inga kommentarer: