torsdag 19 juli 2007

Empty head

Jaha.
Nu sitter vi här jag och Rödluvan, mol alena i ett tomt hus. W och Julle har dragit söderut med J & Gun.
Tvättmaskinen centrifugerar, golvet torkar på övervåningen och jag hurves när jag ser vädret utanför. Det blåser som f-n. Nyss var solen på väg att bryta igenom molntäcket men det verkar vara en äkta kojdag idag.
Igår kväll badade jag och Julle i poolen i två timmar. Vi körde någon konstig lek att man under ytan skulle göra en pantomin på en långfilm.
Julle vann. Han var så uppfinningsrik hela tiden. Min hjärna stod still.
Det var varmare i poolen än i luften kan jag säga. Det är kanske där jag borde vara nu.
Ja jag fortsätter väl att plocka med mitt. Kanske drar en repa på stan nu när jag har bil och allt.
Jag åker hem om tretton dagar. Det brukar gå asfort.

Inga kommentarer: