tisdag 23 november 2010

23 nov Inspiration

Traskade iväg på god middag.
Snorhalt ute.
Livrädd att hamna på akuten. Gick försiktig.
Akuten är trist. Men akuten när man ska plåta dagen efter är inte bra.
Det har redan hänt en gång.
Rekade efter fotoplats, trampade snett på en trottoar och bröt foten!
Men idag är jag helt utan blessyrer. Hoppas jag klarar mig dit & hem imorgon.
Försiktigt var ordet.
Var är sandbilen när man bäst behöver den?

Plåtningen då?
Gruppbilder är alltid svårt. Sällan jag gör dem.
Så jag bläddrade fram min favorit på det området Annie Leibovitz.

Det handlar om dynamik så att det inte ser ut som ett fotbollslag eller skolfoto.
Jag & Annie. Jag får förlita mig på hennes inspiration.
Det är förmodligen inte lika snygga snubbar och lönen garanterat inte lika fet. Det jag får som ersättning täcker inte ens ett toabesök för good ol' Annie.

Inga kommentarer: