lördag 20 november 2010

20 nov Zumba och Dans Fuego

Friskis hänger på den stora gympa/danstrenden Zumba.
Zumba presenterades på Allt om Hälsa-mässan och nu till våren kommer Friskis med sin egen komponerade variant: Dans Fuego.
Så här före jul bjuder man på två testpass som är, inte helt oväntat, redan fullbokade.
Tydligen är det här en riktig, riktig fettbrännare, så damerna lär ju köa till biljetterna.
Fast står man ut? Med musiken menar jag. Är så himla less på latinorytmer. Men det kanske är kul.
Man får väl lov att pröva och återkomma med en rapport.
Jag är tyvärr inte det modigaste personen jag känner, seg i starten och gillar rutiner och återkommande saker.
Jag menar, innan jag inhandlar en Iphone har ju världen slutat att kommunicera.
Så snabb är jag.
Men jag vill ha.
Det är en annan sak.

Inga kommentarer: