måndag 22 juni 2009

22 juni Morfin på fötterna

Jag körde en repa i lokalen och snörde sedan på mig mina nya walkingskor för en timme i parken. Skorna var värda varenda 800 kronorsslant. Som morfin för fötterna. Reebok med inbyggd stuts.
Totalsocial idag med argentinabesök, samt två kompisar på raken, drack kaffe & te.
Huvudet fullt med idéer och funderingar.
Misse ringde. Skor på väg och klänning likaså.
För första gången i mitt liv var jag inne på Tiger of Sweden. Inte så imponerad, om man säger så. En klänning var fin. Annat är det med svindyra Mathilde. Allt är snyggt där.
Mannen i sällskapet köpte sin dam en kort snygg, dyr kavaj. När kommer en man att köpa ett sånt plagg åt mig?
Ur den aspekten är han en önskedröm. Klagar på att flickvännen inte köper tillräckligt med kläder.
Går han att hyra?

Inga kommentarer: