måndag 15 juni 2009

15 juni Avanti!

Köpte en ny dagbok på IKEA. Vissa saker går ju bara att inte skriva på en blogg, knappt ens säga till en god vän, så man måste ju blur out. Nånstans där man känner sig trygg och kan kasta alla politiskt korrekta masker. Det visade sig vara en hel del för jag skrev 15 sidor i ett nafs! Hoppsan. Den dagboken får man lov att gömma.
Den är dessutom svart.
Har kommit på att jag är en minivampyr, känslig för solljus som jag är. I gymlokalens strechtavdelning finns det dimlampor. Jag drar alltid ned dem, för ljuset sticker i ögonen.
Det enda jag är less är den dåliga musiken i högtalarna. Funderar på att ta med mig min egen mp3-spelare. Kakafoni. Remember: min musiksmak är alltid bäst!
Nu när jag har varit så duktig med motionen har jag lyckats bygga upp muskler att jag nu "vågar" använda maskiner som anstränger min onda axel. Det gick över förväntan bra, så nu är schemat utökat med tre maskiner. Passet blir då längre, om man tar hela varvet det vill säga.
De yngre killarna fortsätter att skippa uppvärmningen. Jag noterar minsann.

Inga kommentarer: