lördag 7 februari 2009

Har upptäckt en halvmärklig sak med bloggen. Om jag börjar att skriva ett inlägg vid en viss tidpunkt, skriver inte klart utan fortsätter senare, registreras det som att hela inlägget blev skrivet vid begynnelsetiden, trots att timmar har förflutit. Trodde att inställningarna hade kajkat ur när jag kom på att det var så det gick till. Nog för att inställningar kan kajka ur. Alla möjliga varianter har hänt. Bland annat blev det ett annat språk (kommer inte ihåg vilket, nåt slaviskt) men som tur upptäckte jag det och kunde åtgärda. En gång bytte det helt plötsligt storlek på typsnitten. Nåja när jag skriver är ju mindre viktigt. Huvudsaken är väl att det går att läsa.
Trots tidigare gnäll, bryr jag mig inte längre om jag har läsare eller inte. Missförstå mig rätt - det är verkligen kul att det läses men i vilket utsträckning det sker, har jag ingen aning om.
Jag skriver för att det roar mig och för att jag vill.
Och nån dag ledsnar jag väl på det.
Until then...
Egentligen vill jag lägga ut mer bilder och mindre snack men det är lite jobb runt bilderna. Att skriva går fortare.
Cheers!

Inga kommentarer: