tisdag 24 februari 2009

Dagens nyhet lär visst vara att Victoria är förlovad. Vad jag inte bryr mig. Ingen borde bry sig. Vad häftigt det vore om alla bara la ned. Ingen kommer och ser när de viftar glatt från slottsbalkongen. Se & Hör lägger ned sin kungabevakning. Inga fler gratisluncher. Down to basic - som vi alla andra. Visst, jag klarar av kändisar och bedrifter. Vill jag gärna tro då så behöver du inte himla med ögonen. Men kungar och drottningar har inte gjort nåt. Bara låtit sig födas. Och inte ens det har de beslutat själva!
Ner med Kungafamiljen. Typ idag.
(Undrar om Säpo ringer på dörren...)
Nästa fundering: ska ta ett stort andetag och fixa med hemsidan. Säger till när det är klart så kan ni gå och spana om livet är tråkigt.
Imorgon köper jag ny stol på IKEA är det tänkt.

...då kanske man får ordning på Det Onda, så kan jag sluta gnälla om det. Men det finns alltid nåt att bitch about. (Jag blinkar med ena ögat)

Inga kommentarer: