torsdag 29 oktober 2009

29 okt Ångest & akupunktur

Jag har hittat en snygg, grön sjal på Indiska. Gröna kläder är inte så vanligt så när man hittar nåt, ja då vill man ha.
Men allvarligt talat - jag behöver ingen ny sjal, hur grön den än är.
Pensionsångesten har återigen glidit över mig. Då är det tveksamt att fortsätta att handla. Är rädd att bli en fattig pensionär. Och allvarligt talat - rik verkar jag inte bli.
Kom på mig själv att tänka.: ska jag börja bunkra redan nu?
DET är en sjuk tanke.
Nästa vecka ska jag träffa en banksnubbe.
Bara han inte använder frasen "Det ser mörkt ut det här", så ska det nog gå bra.

Var hos min sjukgymnast och jag fick för första gången pröva akupunktur. Hon stack en nål på ett mycket ömt stället på höger sida om nacken.
Efter det släppte det märkbart.
Intressant.
Vi fortstätter med axeln nästa vecka.

Inga kommentarer: