tisdag 20 oktober 2009

20 okt Jaja...

Ursäkta detta konstanta tjat om husägare och lägenheter. Idag gick jag förbi samlingssalen och de spiller ingen tid. Nu är det utrivet. Vilken tur att jag hann fotografera. I grevens tid.

Är jätteless på att man hela tiden skall kolla ventilationen. Imorse vaknade jag av en ilsken dörrsignal. Gjorde rent fläktfiltret - gud, så äckligt!

Har räknat ut att Rödluvan äter för 2,50 kr/dag (minus tonfisk...)

Och tvätten tar aldrig slut. Fuskar med strykningen. Det är ändå ingen som märker nån skillnad.

Ska gå ut på fredag. Hur ska det gå? Hur beter man sig?

Jag har träningsvärk efter nya gymövningar. Ledbruten och vill slå nån av ren irritation. Inga pälsdjur hamnar i onåd, så ring inte polisen.

Känner mig konstant lurad. Vem är efter mig?

Inga kommentarer: