onsdag 28 oktober 2009

28 okt Halloween

Det här är livet: en rad askungesysslor som aldrig tar slut. Tvätt igen - hur går det till?
Dags att byta kudd & överkast till höst/vinter. Sommaröverkastet & c:o ska tvättas också.
Jag drunknar...
Drar mig för kall och mörk vind. Hålla handen?

Gyminstruktör är bokad för uppföljning. Den förra har slutat. Undrar om han duger.
Ökade vikter igen - det var jobbigt på rätt sätt.
Mindre folk och lägre musik. Tack.

Möte på bank är också bokad. Har legat över mig som ett besök hos doktorn. Äntligen ordning.

Det verkar inte spela någon roll hur mycket strech jag gör. Så fort jag börjar skrivaeller photoshoppa, om så en liten mening, känner jag av det igen.
Mer qi-gong till folket.
När kaffet är slut, sätter vi igång.

För 25 år sedan firade jag Halloween i Key West utan att veta att det var Halloween vi hade hamnat i. Trodde det bara var normal partystämning.
25 år sedan. Skrämmande.

Inga kommentarer: