fredag 16 oktober 2009

16 okt En lång dag

Det blev lite si och så med bloggandet igår. Inte alls med andra ord. Var på språng hela dagen.
Åter igen missade jag att boka torsdagens gympa. Ett poppis pass och jag fick ingen gympa.
Pratade skit med Misse istället.
Det bränner fett på annat vis.

Utbildningen hos sjukgymnasten fortsätter. Hon är så himla bra. Fler övningar och en kvarstår: jag har dålig hållning delvis på grund av min platta rygg. Ska jag gå rak i ryggen känns det oerhört överdrivet. Så jag får gå runt och leka dansare. Kan se kul ut. Nu måste jag köpa en tempurkudde att ha vid datorn.

Drog till Älta och vi handlade på nån Maxi-affär modell stor. Så kul att spana in ett annat sortiment. Morfars brännvinsost till exempel.
Gick rak i ryggen hela tiden och åt min lunch genom att småäta från stånd i butiken. Det går det med.

Dåliga nyheter: de nya ägarna plockar bort trevliga möbler i trapphuset på grund av brandrisk. Måste dokumentera till veckan.
Bra nyheter: fler tvåor kommer att byggas, utrymmena ska användas.
Dåliga nyheter: har nog inte råd med dem.
Stuck to my little cave.

Inga kommentarer: